
Zapytania ofertowe dot. opasek bezpieczeństwa - 10szt.
ZAPYTANIE – SONDAŻ RYNKU
1. ZAMAWIAJĄCY : Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnówce 77-416 Tarnówka , ul. Niepodległości 18
2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA : zakup 10 opasek bezpieczeństwa wraz ze świadczeniem usługi obsługi systemu polegającego na sprawowaniu całodobowej opieki na odległość nad seniorami przez centrum monitoringu w ramach programu ,,Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2025
3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA : lipiec 2025 rok – grudzień 2025 rok.
4. KRYTERIA WYBORU OFERTY : 100 % CENA
5. INNE ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA :
1. |
TYP URZĄDZENIA |
Opaska na nadgarstek |
2. |
STAN URZADZENIA |
Wszystkie dostarczone urządzenia muszą posiadać certyfikaty zabezpieczające jakość wyrobu: tj. Certyfikat wyrobu medycznego klasy 2a .Wykonawca posiada wdrożony System Zarządzania Jakością zgodny z normami ISO/22301:2019 ( zachowanie ciągłości działania) w obszarze usług teleopiekuńczych co należy potwierdzić certyfikatem wydanym przez jednostkę akredytowaną. Wykonawca musi mieć wdrożony Certyfikat : ISO/IEC 27017: 2015 oraz ISO/ IEC 27001:2013. Urządzenia muszą być fabrycznie nowe, zapakowane w oryginalnym opakowaniu producenta wraz z załączoną instrukcją obsługi w języku polskim, której treść będzie zrozumiała i przystępna dla osób w wieku 65+ pod względem wizualnym. Wszystkie urządzenia zawierają indywidualną kartę SIM ( koszt zakupu karty SIM i aktywacji numeru oraz abonament dla karty SIM ponosi Wykonawca – zawarte w cenie opaski).Opaska powinna mieć umieszczone w widocznym miejscu logo Ministerstwa rodziny, Pracy i Polityki Społecznej na urządzeniu i opakowaniu.
|
3. |
MATERIAŁ WYKONANIA |
Opaski bezpieczeństwa muszą zapewniać wysoki stopień trwałości i odporności na zniszczenia w związku z codziennym użytkowaniem i procesami ładowania( co najmniej 2 lata), z materiałów nie powodujących uczuleń ( niealergicznych). Obudowa urządzenia wykonana z tworzywa i zapewniającego odporność na uderzenie, np. w przypadku upadku. Bransoletka/pasek wykonana z certyfikowanego materiału odpornego na złamania, pęknięcia i przypadkowe zerwania (np. guma, silikon), o wymiarach pozwalających na dostosowanie rozmiarów dla osób o różnych objętościach nadgarstków |
4. |
ZAPIECIE |
Trwałe, wytrzymałe i mocne zapięcia uniemożliwiające przypadkowe odpięcie, z możliwością regulacji długości paska. |
5. |
KLASASZCZELNOŚCI |
Certyfikat potwierdzający IP 67 |
6. |
ŁADOWANIE URZĄDENIA |
W komplecie: • Urządzenie do ładowania indukcyjnego, lub • Ładowarka wraz z kablem ładującym |
7. |
WYMAGANIA DOTYCZĄCE BATERII I ŁADOWANIA |
Minimalny czas pracy urządzenia w trybie ciągłym: 36 godzin. Żywotność baterii: co najmniej 2 lata. Czas pełnego ładowania: maksimum 4 godziny a minimum 2 godziny. Opaska wyposażona w monitoring zużycia baterii, przypominający użytkownikowi o konieczności naładowania urządzenia. |
8. |
OPROGRAMOWANIE |
Możliwość zdalnej, bezpłatnej aktualizacji oprogramowania opaski bezpieczeństwa bez konieczności obsługi serwisowej. |
9. |
IDENTYFIKACJA URZĄDZENIA |
Wszystkie dostarczone urządzenia posiadają indywidualny i niepowtarzalny numer (numer seryjny lub numer IMEI). |
10. |
FUNKCJE |
Prostota obsługi zapewniająca łatwość użytkowania urządzeń przeznaczonych dla osób w wieku 60+, maksymalnie 1 przycisk oznaczony językiem Braille’a na obudowie. Obligatoryjne funkcje: - przycisk bezpieczeństwa - sygnał SOS wraz z możliwością głosowego komunikowania się z centrum monitoringu, bez potrzeby korzystania z telefonu - detektor upadku. - czujnik zdjęcia opaski, - lokalizator GPS, - funkcja monitorująca komunikowanie się z centrum obsługi i opiekunami, - sygnał SOS - funkcje monitorujące podstawowe czynności życiowe ( medyczne : puls i saturacja). Opaska może spełniać dodatkowo inne funkcje, co znacznie poprawi jej użytkowność, - wbudowany głośnik i mikrofon - zdalna możliwość ustawienia trybu nocnego |
11. |
KOMUNIKATY |
Komunikaty głosowe w języku polskim podawane w sposób zrozumiały i czytelny pod względem wizualnym dla osób 60+. Komunikaty głosowe lub sygnał dźwiękowy informujące o : • włączeniu i wyłączeniu opaski bezpieczeństwa, • konieczności naładowania baterii w opasce bezpieczeństwa przed całkowitym rozładowaniem. |
2. Usługa obsługi systemu dla 10 opasek:
- Zapewnienie usługi obsługi systemu dla 10 użytkowników ,,opasek bezpieczeństwa” w okresie VII – XII 2025r.
- 24 –godzinna teleopieka ratowników medycznych, którzy reagują na alarmy od podopiecznych ( SOS, upadek).
- Zatrudnienie odpowiedniej ilości przeszkolonych dyspozytorów w celu zapewnienia gwarancji prawidłowego świadczenia usługi w trybie 24 godziny/ 7 dni w tygodniu.
- Centrum powinno być wyposażone w technologie informacyjno – komunikacyjne pozwalające na monitorowanie zgłoszeń SOS, automatyczną identyfikację osoby wzywającej pomocy, kontakt głosowy i przyzywania natychmiastowej pomocy po otrzymaniu sygnału.
- W przypadku wystąpienia zdarzenia zagrażającego zdrowiu lub życiu użytkownika opaski nastąpi skuteczne powiadomienie jednej z osób wskazanych do kontaktu i w razie konieczności wezwanie służb ratunkowych.
- Telefoniczna weryfikacja samopoczucia seniora po określonym czasie od akcji ratunkowej.
- Informacja do gminy o nieaktywności opaski dłużej niż 5 dni
- Udzielenie wsparcia dla pracowników GOPS związanych z działaniem systemu teleopieki w gminie Tarnówka.
- Przesyłanie raportów z funkcjonowania systemu obsługi na emaila: gops@tarnowka.pl do 10 dnia każdego miesiąca.
6. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY Prosimy o przesłanie oferty wg załącznika - Oferta
7. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT :
- osobiście lub drogą elektroniczną na adres e-mail gops@tarnowka.pl
Oferty należy składać do 30.06. 2025 , godz. 24.00 Rozstrzygnięcie nastąpi w terminie 3 dni od daty składania ofert.
Osoby do kontaktu w przedmiotowej sprawie : Imię , nazwisko : Ewa Pyszka, tel. 672664353 , e-mail kierowik@gopstarowka.pl , Anna Wawrzon e-mail gops@tarnowka.pl
25.06.2025
Ewa Pyszka
Kierownik Gminnego Ośrodka
Pomocy Społecznej w Tarnówce
Pliki do pobrania:
- 1. ZAPYTANIE OPASKI 2025 [PDF, 99.64 KB]
- 2. Załącznik - Oferta [PDF, 117.61 KB]